Hemma :)

Nu är jag iaf hemma, Har inte kunnat uppdatera förrens nu, blev sjuk nästan direkt :/
Men idag (torsdag) red jag med Michelle i ridhuset :) Red på Hackamoret och han var riktigt fin :) Erika Wimark filmade lite, så om ni vill kolla så: http://www.youtube.com/user/JossanAmigo?feature=mhw4#p/a/u/0/xlhH0hABoz4 
Man måste kolla på min kanal annars pajar ljudet -.- Fast snart pajar det nog överallt så då blir det vl en ny låt... :( Men det ska iaf vara Jason Walker - Down <3

Sen fick jag lite bråttom med grejerna så Michelle var snäll och skulle ta in både Mambina & Habiba. Mambina fick damp och hoppade in i uppsittnings pallen och fastnade med benet! Pallen gick i 5 delar och Mambina fick ett litet ytligt sår på benet, det blödde mycket men det var inte så farligt :)


          -Tjaaa... pallen xD

Sen på kvällen myste jag med Vampire diaries :)<3 Asså fy faaaan vad jag älskar serien <3 Så GRYM! :D Den har lixom allt! Spänning, drama, romantik, mystik... MM! <3 Och jag har räknat fel på avsnitten då det inte varit dubbelavsnitt alla gånger :) Så om 2 veckor blir det ett nytt avsnitt! :D (För mig alltså) Och ett tips; Låten i slutet på nästa avsnitt: <3<3<3 :D:D (Bland annat den som är i Dressyr filmen just nu) Aja natti med er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0