Party hos Sofie :D

Anna gästbloggar!!!!!! OCh MInna :D
Hej alla!
Vi har (Josse kommer in och får skriva vart tredje ord!!!!!) väldigt tråkigt, så Yeey SKOJJA!!!! Snart yeey Josse är yeey NOT!!!!!!!!

På grund av finanskrisen tog jag därför tillbaka min blogg med våld. Vi har mobbat sofies kompisar som tältade utanför sofies hus (fönster) i hopp om att få komma in, men vi ville inte dela med oss av vårat godis. Sen dansade dom till Higher och rymmde. (Minna tror att hon är göran pärsson (Minna är dum) -.-) (Anna försöker ta över min blogg och förstör den för att få fler läse till sin blogg) Sen kramades Anna & Sara - Elin & Johanna utanför ett hus medans jag fotade. En familj på andra sidan gatan såg rent ut sagt förtvivlade ut, dom är säkert mkt mkt kristna (Eller muslimska) (eller judar) (Eller buddister) (Dom kunde även vara jehovas vittne) (Men vi är inte säkra, hehe) Sen testade vi sofies kompisars förhållanden, hehe... x) Vi dansar glatt till Frispråkarens Singel De är våran nya favorit låt, det är min nya bröllpos låt, för vi är bäst. Fast Sara & Anna sjunger Jag är inte - Singel!

Nu blev det här långt, hehe (a) Och nu måste alla följa min blogg, hehe Godnatt folket! Alla här hälsar! //Josefin Anna Minna Sofie Michelle Elin (Sara & Johanna)

ps. I (L) Paranteser!




Följ min blogg med bloglovin
 Yeey (y)

Kommentarer
Postat av: Minna

Seriöst.. snyggt gästinlägg vi gjorde XD

2010-03-07 @ 19:37:39
Postat av: Anna

PARANTESER<3<3<3<3<3<3<3<3<

2010-03-07 @ 20:51:55
URL: http://galenponnyunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0