Säva bilder :)

                                    SÄVA <3
  Samtliga bilder skickades till hemsidan, så får vi se om någon passade :)
                 Vilka tycker DU borde vara med på hemsidan? :)


Sävas Shettis team efter en lyckad tävling på Rönninge :)

Säva utanför strömsholm :)

Sara & Tiffany galopperar ärevarv efter en seger på UPK :)

Sara och Rulf gosar i hagen :)

Michelle & jag skrittar på banvallen iklädda våra Säfva jackor :)

Alla älskar Säfva! :)

Shettisarna och Helmut rymmde ner i å-hagen :)

FOTO till alla utom när vi skrittar på banvallen: Jag, JossanAmigo.pixbox.se
Foto till Banvalls bilden: Elin B :)


Kommentarer
Postat av: Minna

Åh Alla <3<3

2010-03-13 @ 17:49:28
Postat av: Elin B

Jag gillar den där vi sträcker ut armarna, men Åh alla!! <3

2010-03-13 @ 17:51:57
URL: http://stepintethesun.blogg.se/
Postat av: Anna

AHha, alla tycker jag ;)

2010-03-13 @ 18:01:45
URL: http://galenponnyunge.blogg.se/
Postat av: Anonym

1,5,6 ;D

2010-03-14 @ 22:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0