stel vänstersida,

Idag var det mark-arbete på lektionen. jag galopperade faktiskt bommar för första gången på ett år :) Stolt över både mig och ponnyn, som också har gjort flera av sina fula "Amigo bockningar" xD Haha han var super gullig <3


Sen när vi skulle rida hem sprang en hare framför hans ben, han slänger sig bak och kutar iväg med mig på halsen. jag lyckas kravla mig upp när han stannar men har ont i hela vänster-sidan. Det lär inte bli roligt imorgon med andra ord. Vi stötte också på en räv och flera rådjur. Det enda som saknas nu är att vi träffar på lo-djuret som vi sett tasavtryck från... Och när vi sen ska gå in i skogen hör jag ett väsande ljud (Som då jag tyckte, det kanske lika gärna kan ha varit en gren som knäckts av ett rådjur) samtidigt som min ponny tvärstannar, får panik och kutar iväg. Jag fick ju panik. Fan om det varit just Lo-djuret? Aja jag var as rädd och skrittade den långa vägen runt. En smula mörbultad kom jag till sist hem iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0