TIERP

Och med hem idag fick vi; 3 rosetter, 1 avrammling, flera krumsprång1 skadad ponny och flera glada, respektive ledsna ansikten

Efter en lång dag som började klockan kvart i 5 (vintertid) och/eller kvart i 6 (sommartid) sitter jag nu här, trött och frusen. Men Tierp blev lyckat, tycker jag :) Bortsett från vädret och var hämskt -.- Pam trampade sig i transporten så Elin och Gangan fick ta deras plats i laget. han fick stå i transporten länge och vart trött så han var inte så villig att hoppa sista, det var också Elins första start i 90, med all presse på sig. Haha hade det varit jag hade jag säkert blivit så nervös att jag ridit LC programet istället för att hoppa ^^
Verkligen jätte trist att Pam gjorde sig illa också eftersom att Anna sett fram emot det så mycket, men tja, det fanns inte mycket att göra :/ Och Bara så att ni vet så är Lisa min idol :D Hon var SJUUUKT duktig idag :D Det var alla! Ni gjorde klubben stolt! Ni gjorde mig stolt! :D<3

Resultat för dagen :)

Första klassen:
Klara o Quattro - ett stopp men det var nöjda :)
Johanna o Mandy - ett stopp
Sanna o Erika - nolla
Sara o Bimlis - nolla
Elin o Gangzter - nolla
Linn o Nisse - ett stopp?

Andra klassen:
Lisa o Helmut - dubbelnolla
Sara o Bimlis - 8 fel
Johanna o Mandy - ute pga avramling
Anna o Lucky - dubbelnolla
Kristin o Millan - 4 fel
Martina o Ina - 4 fel
Sanna o Erika - 8 fel
Linn o Nisse - utgick

Lagklassen:
Lisa o Helmut - ute
Anna o Lucky - nolla
Kristin o Millan - nolla
Elin o Gangzter - ute
                                 -Lista av Johanna :)

Bilder kommer upp imrogon eftersom att jag är för trött för att ladda in och redigera :/ men imorrn får ni se några snyggingar som fastnade :D

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0