Tordags ont

Igår hade vi ringar på idrotten, jag sträcke mig typ, men det blev bättre när jag och Michelle startade slagsmål med Robin. Däremot fick jag två blåmärken på höger ben och ett på armen. -.- Sen klättrade Robin ut på taket och jag och Ida kastade snöbollar på honom ;)

Idag har jag en sån JÄVLA träningsvärk i armarna så att det inte är snart! :o Kan fan inte röra dom ordentligt xD Och vid skulderbladen :o Och sen har jag två jätte knutor på axlarna som går upp i nacken, skit. Idag gjorde vi 2 prov, Spanska och jag gjorde hk. Jag hoppas att det gick bra. På elevensval har jag ju drama och ska göra scen kulisser och premiär lappar. Och jag ska tydligen måla en buss...? Jag skulle i allafall gå upp till musiken och skriva upp en bra bild på en UL buss att måla av och då stod Olle med Magdalena (Vår musiklärare som egentligen är en opera sångare) och övade (Jag trodde att de övade på typ repliker och så) och jag sätter mig vid datorn och börjar söka. Då började Olle att sjunga, Och fan vad bra han sjöng! Verkligen jätte bra :D Haha då tyckte jag synd om honom för att jag satt och lyssnade :$ Fast sen ska han ju sjunga i musikalen också men ändå :s Jag skulle inte vilja att någon stod och lyssnade när jag övade... x)


        Bild från förra pay and jumpen, då även mitt photoshop sög ><

Nu ska jag snart iväg till stallet och hänga lite med alla coolingar innan pay and jumpen :) Ska inviga min blixt (H) Och ikväll är det Vampire Diaries, ALLA MÅSTE KOLLA! :D:D  För det är bäst (a) Och LYSTRING allihopa x) Låten i slutet är bäst (a'

Kommentarer
Postat av: Sara

Skit! Glömmde bort Vampire Diaries!!

2010-03-11 @ 21:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0