VIP kväll :)

Helgen började med en träning för ann, som gick super :) Fortsatte sedan med stallet, där man krigade mot anna och Johanna som tycker att Damon i Vampire diaries är skit het :o Ja, jag vet OMG :o

När Sofie kom fixade vi godis och popcorn (varav endast en av tre påsar blev brända (a) och blandede saft :D Tjejerna kom och vi började med en namn lek :) Sen kollade vi på She's The Man som gav många skratt ;) Eferåt lekte vi "Bröllops leken" eller vad man ska kalla den ;) Den går ut på att 3 stycken sitter på stolar och tre går ut. Alla som gått ut väljer varsit yrke, ropar upp yrkena så att brudarna på stolarna kan välja. Sen gäller det att fria till den med samma yrke ;) Haha det blev många förlovningar och många dissar x)

Här ser vi de gifta paren ;)

                           Nora & Nelly - Emilia & Jazmine - Sofie & Frida ;)
                
                                              Sen blev Sofie ett offer ;)<3

Hoppas alla hade roligt iallafall, det hade jag :D

Och btw, Idag kom mina bilder <3 Dom kommer upp imorgon med bilder (y) :D

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahaha, jag blev i alla fall ett snyggt offer! xD

2010-03-27 @ 10:31:25
Postat av: mickis-hästblogg

Jätte fin blogg!:)

2010-03-27 @ 21:20:06
URL: http://http//mickismickismickis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0